הסיפור מאחורי CONTIGO

person in black suit jacket holding white tablet computer

אדם חכם פעם אמר, שהדבר הכי בטוח בחיים זה שהם מסתיימים.

 

עדיין, האבל, הקושי והצורך להתמודד עם הנושאים הפיננסיים במקביל להתמודדויות הרגשיות שצפות כשמאבדים בן או בת זוג, הוא קשה מאוד.

 

לא פעם, הקושי הנפשי גורם לקבלת החלטות שגויה, והתוצאה היא פגיעה כלכלית קשה למי שנשאר.

 

הטיפול בנושאים הפיננסיים והמיסויים  אינו מסתיים עם לכתו של אדם.

אחרי לכתו של בן /בת זוג, יהיה צורך לטפל בחבות המס ולהתנהל מול:

רשויות המס השונות , חברות ביטוח, בתי השקעות, בנקים ועוד.

עד כמה שזה נשמע לא הגיוני, זו המציאות ובמציאות הזו, בני זוג שנותרו בחיים צריכים לקבל החלטות בנושאי מיסוי, קצבה, משיכות כספים והורשה.

 

תופעה מוכרת שקוראת לאחר אבדן בן/בת זוג, היא קבלת עצות ממספר רב של אנשים: סוכני ביטוח, חברים, ילדים, עורכי דין יועצים ועוד. הבעיה היא שברוב המקרים אף אחד מהם לא רואה את התמונה המלאה.

 

מדוע לשירות קוראים CONTIGO?

פרוש המילה CONTIGO הוא בספרדית ומשמעותו: 'ביחד איתך'.

אימי עלתה לארץ בגיל 18 ממדינה דוברת ספרדית. תמיד היא הרגישה קצת מחוץ לעניינים משום שלא נולדה וגדלה בארץ.

אחרי שהתחתנה עם אבי בחתונה צנועה בדרום תל אביב, נולדנו אנחנו ארבעה ילדים די שובבים.

כשמלאו לי 21 אבי נפטר במפתיע ואימי נשארה לגדל לבד את שלושת אחיי הקטנים.

עד שאבי נפטר, אימי לא הייתה מעורבת בכל הנושאים הפיננסיים: פנסיה, ביטוח חיים, נדל"ן וחסכונות. אחרי פטירתו, מצאה את עצמה נאלצת ללמוד עולם חדש הנוגע להורשה, מיסוי וקצבאות.

העומס הרגשי והכלכלי היו קשים עד מאוד. אימי נעזרה בחברים כדי לנסות ולהבין מה עליה לעשות. חלק גדול מהעצות שהיא קיבלה כלל לא התאימו למצב החדש שהיינו בו וכתוצאה  מכך אימי עשתה טעויות שעלו לנו בכסף רב.

בין הלקוחות הרבים שטיפלתי בהם, היו כאלו שאיבדו את בן/בת הזוג והסיפור שהם סיפרו לי היה דומה מאוד למה שאימי עברה לאחר פטירתו של אבי.

לכן, החלטתי להשיק שירות שמיועד רק לאנשים אלו, שנמצאים במקום בו עליהם להתאבל על יקיר או יקירה שהלכו לעולמם ולא להתמודד עם הקשיים הפיננסיים שמתלווים.

כאשר סיפרתי לאימי על השירות החדש שהחלטתי להשיק, היא התרגשה מאוד ואמרה ששירות ליווי פיננסי מקצועי אחרי שאבי נפטר, היה חוסך לה המון חרדות, חששות וזמן יקר. היא זכרה איך לא היה לה עם מי להתייעץ בנוגע לנושאים הפיננסיים שאבי השאיר אחריו, והיא אף פעם לא יכלה להרגיש בטוחה שההחלטות שקיבלה היו הנכונות ביותר לה ולילדים.

אימי ביקשה שאקרא לשרות CONTIGO    (שפירושו כאמור: יחד איתך).

CONTIGO ליווי פיננסי שיביא שקט וביטחון לבני זוג שנותרו בחיים ומתמודדים עם טיפול בעניינים הפיננסיים השונים.  שירות שיפחית את החשש שלהם וימנע מהם וממשפחתם טעויות ונזקים כלכליים עתידיים.

 

אפשר לשתף:

מאמרים נוספים

וואטסאפ
1
יש לך שאלה?
Scan the code
מיכל פלג
שלום,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ.
054-6111588 דילוג לתוכן